Giveaway Canon Camera By Miraa Hussin ♥


Assalamualaikum :*
Zurah teringin nak menang hadiah di atas . Harap-harap menang . Berminat nak join ? Klik banner sekarang kerana tarikh tamat esok ! Jom ? Jom ? Jom ?

Saya nak menang kerana saya rasa ianya sukar untuk didapati insan seperti saya . Nak beli ? Kena tunggu 7 tahun akan datanglah . Tabung Camera cukup menawan . Membuatkan hatiku tertawan ;3 Hahaaha . Kalau saya menang  , akan saya jaga sebaik-baiknya . Sayang nya kalau rosak . Tersangatlah rugi tahu ?
Serangkap pantun ;

Rambut adik ada kutu ,
kalau boleh nak itu !

Beribadat memang tenang ,
Doakan saya menang .

# Sorry terok -.-'

1 comment:

Directioner said...

Hikma pun join GA ni jugak :) Meh laa singgah , http://cute-girlneedsuperman-honeylemon.blogspot.com/2013/05/giveaway-canon-camera-by-miraa-hussin.html