Rindu Si Comel Ku Cakkk !

Setelah sekian lama tidak berjumpa dengan mereka , macam-macam aktiviti kami lakukan . SIAPA MEREKA ITU ? Jom kita kenal-kenal ^_~
Muhammad Adam Mikhail merupakan cucu sulung " Saihan's family " aka anak saudara aku yang pertama . Dia berumur 2 tahun , seorang yang periang . Suka menangis dan dia juga dikenali sebagai " Putera Jerit Menjerit sebab dia suka jeritlah ;p Lol. Sesuka hati aku je menGelarkan orang . 

Nur Izara Aisy ,  anak yang kedua selepas abangnya , Adam . Dia baru 5 bulan tetapi suka ketawa . Hey , jangan pandang sebelah mata yang baby tak boleh ketawa tau . Hahaha .
Aku dan Faiq *Adik aku* memang layan habislah karenah Si Putera Jerit Menjerit tu . Macam-macam bende kami lakukan seperti :
  • Main Belon 
  • Main buih
  • Angkat Adam ke hulu hilir ;p
  • Suapkan dia makan *susah nak makan 
  • Uji minda matematik nombor 1-10
  • Cubit pipi dia yang tembam =W=
  • Main kejar-kejar
  • Susun-susun block
  • Lompatttttt 
Actually banyak lagi bende yang kami buat cuma aku je yang ada penyakit boboiboy aka PELUPA ! -.-'  Errrrrrr , aku ada perangai macam budak-budak ke ? Sekali sekala apa salahnya . Jadi budak-budaklah best !  ^^V
P/s : Proses mencari idea untuk kulit blog yang baru
 

6 comments:

Nieyxzha Hassan said...

anda ditag!

http://www.nieyxzha.my/2013/01/1st-giveaway-from-mailey-jayley.html

Nadrah Zulkifly said...

Hi awak! Awak dijemput join GA. Hadiah lumayan RM100 :D
http://nadrahzulkifly.blogspot.com/2013/01/happy-blogging-giveaway.html

deno said...

comelnyaaa... suka kan ngan budak2 ni.. sis ada 3 orang anak buah.. adam yang tinggal di terengganu jadi hari2 bleh jumpa ;)

deno said...

salam dik...

p/s: link baru blog deno sekarang: www.dayangdeno.my

sa mic said...

atotot comelnya

Azzah said...

comel dua2..