KPOP Lovers Giveaway By Amira & Jannah


http://pinkitusweet.blogspot.com/2012/12/kpop-lovers-giveaway-by-amira-jannah.html
  • 3x tudung untuk 3 pemenang
  • 5x keychain untuk 5 pemenang
  • 1x shawl untuk 1 pemenang
  • 1x Fabric Sticker 1 pemenang
  • 3x gelang untuk 3 pemenang
  • 7x cursor untuk 7 pemenang
  • 2x Header untuk 2 pemenang
  • 3x Doodles untuk 3 pemenang
  • 1x Hello Kitty Keychain untuk 1 pemenang
  • 2x Belt untuk 2 Pemenang
  • 5x Accescories untuk 5 Pemenang
  • 10x Review Blog untuk 10 Pemenang
Pemenang dipilih berdasarkan :
  1. Jawapan yang menarik
  2. Cabutan bertuah daripada Jannah dan Miera
  3. Top Referral *1 dari blog Miera & 1 dari blog Jannah

WHICH KPOP GROUP DID YOU LIKE MOST ? & WHY DID YOU LIKE THEM ?
Can I speak in Malay ? -.- Lol ! Banyakk group k-pop yang aku suka iaitu Big bang , infinite , Soshi , Shine , BAP , T-Ara , exo , 4 minute . Tapi aku just tekankan 3 group sahaja tau iaitu Infinite , Big bang & Soshi . Kang jadi robot pulak aku ;P

Answer I : Aku suka dengan group ni sebab mereka comel ! -.-' Lagi-lagi ada bias aku L . Album mereka boleh tahanlah . Paradise , Can you smile ,be mine , the chaser & lain-lain . Suara diorang pun comel ^^V DP facebook aku gambar L tau . Hahaha . Hidup INSPIRIT !?! ^^




Answer II : Aku suka dengan big bang sebab group mereka banyak melebarkan sayap mereka ke luar negara . Ada juga di Malaysia tapi tak boleh pergi . Not suitable for age ! Lagu big bang lah paling banyak dalam handphone aku seperti lagu blue , monster ,Haru Haru , fantastic baby *top , Alive & banyak lagi  . Setahu aku , group ni paling top kot di Malaysia sebabnya asal aku buka radio je confirm ada salah satu lagu big bang . Bagi aku album merekalah paling best ! Lagi satu , mereka kan jadi duta samsung . Huh , memang mantap lah ! Siapa VIP di sini ? Kita geng lah weyh :p




Answer III : Soshi group perempuan korea yang paling aku suka ! Mereka cute weyh ! Lagi-lagi ketua dia . Mereka paling banyak album lagu yang best -best ! Kalau tak silap aku diaorang ada album terbaru lagu  iaitu I Got A Boy .Tapi aku belum dengar lagi akibat kesuntukan masa . Lagu dia memang tidak menghampakan . Tarian dia memang jadi tarikan kawan aku tau . Dia tu minat soshi juga pastu dia hafal semua tarian lagi-lagi Mr. Taxi . Forever SONE ! :D



Tag : K-pop Lovers
P/s : Hope menang ! Teringin nak tudung/k-pop stuff  ;'3

1 comment:

Mimi Amira said...

http://pinkitusweet.blogspot.com/2013/03/pemenang-kpop-lovers-giveaway_16.html