Happy Birthday To Me ! :'D


Assalamualaikum & Annyeong !
Lama tak Zurah tak update entry ? Hihihik . Baru berapa hari je kan :33 Maklumlah budak sekolah . Banyak aktiviti meletopkan membina otak kita . Korang apa khabar ? Sihat tak ? Alhamdulilah Zurah sihat 85% , memandangkan kayap tuh masih ada .

9 / 1 / 1999
Jyeahhhhh ! Inilah hari yang Zurah tertunggu-tunggu dari sebelum cuti sekolah *bunyi drummm  >.<
 Rasa macam baru semalam je masih kat sekolah rendah tapi kenyataannya dah 14 tahun . taklah tua kot ? ;pp Zurah harap Zurah dapat jadi lebih baik dari semalam . Nak lebih berdisplin , menjadi anak yang solehah . Sentiasa tabah dan kuat dengan pelbagai dugaan . Korang doakan untuk Zurah okey :')

Happy Birthday To me ,
Happy Birthday To me ,
Happy Birthday To me ,
Happy Birthday To me !

Semalam , memori yang terindah yang menjadi kenangan 2013 bagi aku . Kenapa ? Best friends aku  semua berkomplot (!) buat satu suprise yang gempak ! Sukanya aku kalau bab suprise-suprise ni . Hihihikk ^_~
Nadiah , tarik tangan aku tiba-tiba entah datang dari mana tah aku pun tak tahu . Aku ingat ada peragut dekat sekolah ni . Aduish ! Rupa-rupanya bawak aku ke kantin untuk buat satu kejutan bersama best friend yang lain . Ish! Memang terharu gila lah ! Mereka bersusah payahnya kumpul duit untuk beli kek untuk aku ! Then , kitaorang makan dekat bilik muzik selepas dapat lampu hijau dari Cikgu Azmah ! Nasib baik :D

Malam pula , Kakak aku belanja makan dekat restoran sayam , JB . Tatau search google okey :> *jahatnyaaku ! Walaupun tidak sesedap KFC , PIZZA dan sebagainya tapi aku tetap bersyukur sangat-sangat . Tapi lebih syiOk bila ada ikan 3 rasaaaaaaaaaaa ! Jilat jari weyh (Y) Feveret aku tuu . Heheheww .

Korang tanak bagi Zurah hadiah ke ? *muka tak malu ;p Tak payahlah hadiah semua tu . Apa kata korang tolong Zurah klik kan link kat bawah ni . Tunggu sampai habis loading then tekan ( x ) . Boleh tak ? 
KLIK SAYA  |
Akhir kata , TERIMA KASIH , THANK YOU , GOMAWO , KAMSAHAMIDA , ARIGATO , SHISHE dan lain-lain . Terharu gilaaaaaaa !Terima kasih ya Allah . Aku dipertemukan dengan insan yang amat menyanyangi aku  :'D 

P/S : Maap tak do gambar . Kamera tidak dibenarkan dibawa ke sekolah :3

6 comments:

Cik Aishah said...

happy birthday to you sis...:)

Izzah Ismail said...

happybeday zurah :) sweet14 laaa ye ? heeee .

deno said...

besday zurah!!!! hepi birhday dear.. kakdeno doakan yg terbaik buat zurah... :)

Penyuluh Perikanan said...

entry yang sangat menarik
selamat sore saudaraku, ini kunjungan dari Indonesia, dalam rangka silaturahmi
salam sukses untuk semua saudaraku .....
terima kasih, jangan lupa singgah balik
ditungggu

Mah@Mahu said...

Singgah kat blog kawn2 hari minggu sambil rest and baca byk yg terbaik kat sini best lah follow terus

ain soofiyah said...

alamak.. dh lbat.. hb anyway.. haha