Perkembangan kini Kayap #1


Bismillahirahmannirahim ;
Assalamualaikum , Hi , Annyeong & Konnichiwa !

Siapa yang tak menangis tanpa henti kalau kesakitan tuh berpanjangan ? Apa jawapan korang ? Adakah ya atau tidak ? Susah nak berkata menaip . Hati ni tertekan sangat-sangat ! Perasaan bercampur baur . SEDIH ? MARAH ? BENCI ? tentu sekali ! Tapi nak buat macam mana takdir Zurah :")

Kayap , Kayap , Kayap ! Oh , bencinyaaaaaa ! Buat masa sekarang still makan ubat dan sapu krim . Jumpa doktor kat klinik tu dia kata " Tak boleh buat apa-apa , tu virus dia akan hilang sendiri . Memerlukan M-A-S-A " . Badan Zurah dah lemah . Semangat pun lemah . Tiada perubahan langsung ! :(

Kayap tu mungkin akan baik dalam 2-3 minggu gitu . Habis tuh sekolah ? Dahlah satu barang pun belum beli . Sedihnyeeee . Ya Allah , sembuhkan lah penyakitku ini . Dugaan yang engkau berikan terlalu besar :'<
"Ujian itu memang sakit . Tanda Allah masih sayangkan kita . Allah mahu kita sentiasa mengingati-NYA . Mahu tebus segala dosa yang telah kita lakukan . Jika tiada ujian  , maka kita tidak tahu setakat mana kesetiaan dan kepathuan kita kepada Allah" - via Kisah Wanita on facebook .
Nota : Terima kasih , Ya Allah :') Sekurang-kurangnya Zurah masih bernafas .

Klik gambar untuk memberi sumbangan :')

4 comments:

eimuizduaf said...

Semoga sihat cepat okay . Sabar :D

Dunia Wilma said...

Semoga Zurah cepat sembuh ya ^_^

Nazurah ♥ said...

Terima kasih semua :'D

deno said...

olo siannya... tapi kayap mmg mcm ni dik.. lambat sikit nak baik... sis dulu dlm dua minggu jgk baru kering sepenuhnya.. cpt2 sihat ya dik, nanti bleh buat doodle comel byk2 :)