Blog Dah Tukar Alamat Rumah !



Assalamualaikum .

Dah lama tak update entry kan . Sibuk uruskan pemenang ga aku . Apa-apa pun aku nak ucapkan tahniah kepada peserta yang menang tu . Okey , back to our topic . Ada sesiapa perasaan tak blog aku ni ada perubahan dramastik ;p Lol . Awat hang tak perasaan ? Nak kena denda ni ;3 Bhahahaha . 

Sebenarnya yang berubah hanyalah domain . Aku dah ada domain sendiri ! Maklumlah domain menjadi rebutan ramai kan ? Giveaway/contest kadang-kala ada . Tapi yang aku dapat ni FREE je . Tak pakai satu sen pun ! Mana aku dapat ? Blog Kak Inanie menawarkan ribuan domain kepada follower baru/lama secara PERCUMA ! Hot kan ? 

Tapi kalau nak free kena ada step-step yang betul . Mula-mula aku dah okey jer ikut tutorial tu sampai ke step email tu . Lepas aku dah buat semua tuh baru aku perasan yang syarat dia kena 18 tahun ke-atas . Ngee . Aku kan bawah umur so kena pakai IC kakak aku . Tolong ! Tolong ! Tolong ! aku ada minta tolong kat kak Inanie kat facebook tapi dia tak balas . Muncul lah perasaan sedih + putus asa nak pakai domain itu 

Akhirnya , aku meminta tolong ambulans dari Adik Aina . Memandang dia pakar uruskan domain ni . Dengan izin Allah aku memiliki www.fatinnazurah.my . Syukur Alhamdulilah ! Tanpa bantuan Adik Aina confirm aku tak dapat merasai domain ini *lap air mata . Sayang ketat-ketat sama Aina . Ngeeee ! *klik churprise dia ^^

Nazurah-offical.blogspot.com akan bertukar semula selepas setahun . Mean , limit domain tuh dah tamat lah . Kalau korang nak juga boleh beli domain tu hanya RM20 setahun . Memandangkan promotion telah pun tamat . Sekian .

4 comments:

::azmina nordin:: said...

bestnya dah ada domain sendiri

Aina Hanani said...

Terasa muda pulak akak mention "adik". Wakakakaka. :3

Izzah Ismail said...

Wahh dah guna domain :D

Nazurah ♥ said...

@Aina Hanani
Tak apa awet muda ;p