Segmen Gambar Aku Di Vektor?

Syarat-syarat :
1.Follow blog Fiqah & Adam . WAJIB.
2.Follow twitter Fiqah & Adam . Tak WAJIB.
Cara Menyertai : 
1.Buat tajuk entry " Segmen Gambar Aku Di Vektor? " 
2.Copy banner di atas dan linkkan ke entry ini . Jika dari blog fiqah,linkkan ke blog fiqah.Jika dari blog adam linkkan ke blog adam .
3.Dalam entry itu,nyatakan sebab anda ingin divektorkan mengikut kreativiti masing-masing.
4.Tag minimum seorang rakan blogger .  Lebih, lagi bagus.
5.Siap dan publish entry itu!! Hantar link entry segmen korang dekat kotak komen ini.

Cara Pemilihan :
Entry yang paling kreatif akan dipilih.

Hadiah :
Hanya 6 peserta dengan entry yang kreatif akan mendapat vektor
Jawapan : Zurah nak gambar Zurah divectorkan kerana Kak Fiqah kemas sangat ! Line yang diikuti ok je . Tegak ! Seriously , terpegun lihat akak vectorkan gambar . Kalau lah Zurah boleh vector gambar sendiri x( , Confirm terokSSS ! Kalau akak rajin buatlah tutorial , yep ? Hehhehe .
Dialog :
Zurah : Fina ! Fina ! Fina ! * dengan tergesa-gesa* 
Fina : Ada apa ni Zurah ?!?! Terjerit-jerit -..-'
Zurah : Mesti la kena jerit ! Sebab ni berita HOT~~
Fina : Apa beritanya ?
Zurah : Awak nak tak masuk " Segmen Gambar Aku Di Vektor?  " . Jomlah . Gempak gilaaaaaaaa !
Fina : Vector ? Woahhh ! Bestnya ;D Nak link , nak link >:D
Zurah : Ini dia http://belogfiqahcheeky.blogspot.com/2012/11/segmen-gambar-aku-di-vektor.html
Fina : Cantiknya dia buat ! Nak joinlah :D Thank you tau !
Zurah : Ok , welcome ! >.<



Nak lebih banyak ? 
>> klik saya <<
>> klik saya <<


TAG : 1


3 comments:

cci said...

wah.. pandai dia lukis..

fiqah hamed said...

Thank you join..nantikan senarai pemenang petang ini..(":

fiqah hamed said...

Tahniah!! Harap boleh hantar detail cepat-cepat.. (:
http://belogfiqahcheeky.blogspot.com/2012/11/pengumuman-pemenang-segmen-gambar-aku.html