Contest: Saya Sayang Kamoo Sahabat


Assalamualaikum-Hi-Annyeong ! Wink-wink :D
Hari ni Zurah join satu contest yang menarik ! Seriously , memang mantap gila contest ini ! Tak sia-sia tadi Zurah bW . Hehehe . 
Cara penyertaan:
  •    Buat 1 entry bertajuk 'Contest: Saya Sayang Kamoo Sahabat'.
  •   Follow blog chumel didiey nie & Like page INI  (WAJIB)
  •   Disebabkan contest nie tiada banner, jadi anda boleh masukkan HEADER/BANNER blog didiey dlm entry anda. (SUNAT)
  •  Upload gambar anda bersama sahabat anda. Tak kisahlah sahabat anda tu sorang ke,dua ke,tiga ke..Asalkan sahabat.
  •  Anda boleh cerita secara ringkas tentang sahabat anda tu. Yg nie tak wajib WAJIB!. 
  •  Dah siap semua?? TAG sekurang-kurangnya 3 orang rakan anda & tinggalkan link blog entry anda kat kotak komen sahaja. Kalau kat shoutbox tak diterima ye :)

Senarai hadiah:

Tempat pertama (ENTRY TERBAIK + MENARIK)
  •    Sehelai shawl satin bercorak. 
  •    2 helai shawl cotton.
  •    Sehelai tudung bawal printed.
  •    2 helai inner shawl.
  •    Sehelai inner neck.
  •    2x home-made felt brooch.
Tempat kedua (ENTRY TERBAIK + MENARIK)
  •    Sehelai shawl satin bercorak.
  •    Sehelai shawl cotton.
  •    Sehelai shawl jojet plain.
  •    Sehelai inner shawl.
  •    2x home-made felt brooch.
Tempat ketiga (GAMBAR TECANTIK + CUN)
  •    Sehelai shawl satin plain.
  •    Sehelai shawl jojet plain.
  •    Sehelai inner shawl.
  •    2x home-made felt brooch

Toing , toing // Dah baca ke ? Hohoho . Okey , now Zurah nak citekan tentang SAHABAT Zurah .

AMARAN : DILARANG COPY PASTE AYAT ZURAH DAN SEBAGAINYA .

Ok , untuk contest kali ini Zurah siap berikan maksud yang mendalam serta dilengkapi pantun . Btw , semua ini tidak diCOPY di mana-mana tempat . Semuanya hasil tangan Zurah sendiri . NO COPY-COPY ! ada paham ? * Siap kepada mereka copy*

Sahabat , Kawan , Teman , Rakan semuanya memberi maksud yang sama . Merekalah peneman hidup kita . Tempat suka dan duka kita meluahkan perasaan . Mereka juga sering membantu kita susah senang .

Kawan bukan lawan ,
Suka dan duka ,
Hati yang ikhlas 

Mey , Zurah citekan but mestilah buat Sesi Perkenalan dulu ;D

Lily 
Mashitah
Nadiah
Sabrina 
Hidayah




Gambar ini ditangkap semasa Hari Rabu bersamaan 7 November 2012 Di Kelas 5 UITM , Blok B [ Hari Terakhir Sekolah ]






Gambar ini pula ditangkap semasa Hari Sabtu bersamaan 10 November 2012 Di Plaza Angsana , JB

Lastly , hope menang ! Teringin nak hadiah tu . Tak kisahlah dapat tempat keberape pun . Janji MENANG .

TAG : 1 2 3

P/S : Kenangan yang terindah bersama sahabatku . I miss this moment !

9 comments:

~didiey~ said...

thank you join n good luck :)

kamsahamnida..hikhik

Sya-Riza said...

saya pun join juga.singgah la ye/
http://natasyariza.blogspot.com/2012/11/contest-saya-sayang-kamoo-sahabat.html
btw, gud luck ! :D

Aida Omar said...

gambar baru2 eh.. moga kekal persahabatan kalian :)

http://www.diarisifroggie.com/2012/11/contest-saya-sayang-kamoo-sahabat.html

ツainjalutツ said...

heyhey ! bestnya cerita dia, saya pun join contest yang sama :) sambil2 baca sambil2 follow . jemput singgah baca entry saya pula :D

http://sahabatroticanai.blogspot.com/2012/11/contest-saya-sayang-kamoo-sahabat.html

gud luck !

Cik Amal said...

saya dah follow sini
moga kekal persahabatan kalian.. aamiin :)
saya pun join, tapi member2 saya gila gila, tak larat dibuatnya :)

http://sayacikamal.blogspot.com/2012/11/contest-saya-sayang-kamoo-sahabat.html

Cik Amal said...

saya dah follow sini
moga kekal persahabatan kalian.. aamiin :)
saya pun join, tapi member2 saya gila gila, tak larat dibuatnya :)

http://sayacikamal.blogspot.com/2012/11/contest-saya-sayang-kamoo-sahabat.html

Cik Amal said...

saya dah follow sini
moga kekal persahabatan kalian.. aamiin :)
saya pun join, tapi member2 saya gila gila, tak larat dibuatnya :)

http://sayacikamal.blogspot.com/2012/11/contest-saya-sayang-kamoo-sahabat.html

Cik Amal said...

saya dah follow sini
moga kekal persahabatan kalian.. aamiin :)
saya pun join, tapi member2 saya gila gila, tak larat dibuatnya :)

http://sayacikamal.blogspot.com/2012/11/contest-saya-sayang-kamoo-sahabat.html

Amalia said...

singgah baca entri., jemput singgah ke blog juga
http://leyacasandra.blogspot.com/2012/11/lagenda-budak-setan-2-katerina.html