Blog tuaaaaa !




Assalamualaikum-Hi-Annyeong !
Apa khabar semua ? :) Tup , tup , tup . Blog Zurah dah  cukup umur ! Hehehe . Macam tak percaya >.<
Blog ini telah wujud selama setahun dari 15 Oktober 2011 - 15 Oktober 2012 . Jom nyanyi lagu Selamat Hari Lahir . Kikikikiki xD Ada hadiah tak ? :p
Alhamdulilah , perjuangan Zurah membina blog sebegini . Tapi , Zurah hanya mampu mengumpul 405 follower sahaja . Jeles kadang-kadang tengok orang lain yang tak sampai setahun berblogging follower dia dah beribu >.<  Never mind !
Nak tengok hasil blog Zurah dulu tak ? Jom kita sroll ! Hihi . Blog Zurah semuanya pakai classic kecuali yang terkini SIMPLE xD 









OWNMADE 



Jom tengok header pulak ! Kalau header semuanya buatan Zurah sendiri xD
First time buat masa sebelum hari raya xD Amatlah buruk =='
Selalunya  orang baru berblogging dah ada header tersendiri kan ? Tadi zurah dah lama baru nak buat . Haiyaaaaa !

 Pakai doodle Kak Dysha :p Hihihik xD




Oklah . Bye & Assalamualaikum ! Do read , do comment ! :D

GREAT NEWS !
Tempahan dibuka : TEKAN SINI .

4 comments:

cci said...

epi befday blog.. mueheh.. seyes.. mmg comey template sekang..

Nazurah ♥ said...

@Cci : Ye . Kak cci tapi tak secomel blog akak yang kawaii tu :P Hehehe .

zulhilmi tempoyak said...

eden dah setahun pon dok mcm ni je... heee...

EPIK said...

happy birthday blog nazurah!!!

Katil Elevator Di Ruang Tamu