100 Followers !



Hallo ! Hari ini hari yang mampu buat saya tersenyum lebarrrr :D
Semalam macam-macam berlakuu !

Jom kite terjah ramai-ramai ^______^


Semalam , 22  Jun 2012 telah tercatat sejarah baru blog ini iaitu blog kesayangan Zurah ini sudah mencapai follower yang ke 10000

Hah cer tengok gambar yang kat bawah tu  sebagai bukti :D
|
|
|
|
|
|
|
|


Target Zurah untuk dapatkan follower ialah 
200 FOLLOWERS

Harap semua bagi sokongan untuk Zurah tau :)
Tunaikan harapan dan impian Zurah :)

Pageviews pula makin meningkat  tapi ia belum capai target yang Zurah tetapkan iaitu 
2000 PAGEVIEWS

Nampakkan gambar " Thanks " tu ?
Tu Zurah buat sendiri tau ! Sorrylah jika ia buruk . Zurah bukannya pandai sangat :')
Tapi Ia khas untuk follower setia blog Zurah :)

Sampai di sini sahaja lah ceramah  dari minah ni :)
Sekian terima kasih !
ASSALAMUALAIKUM ;)

4 comments:

aini n_ar said...

tahniah. . he2. .

Fadzmie Mohamad said...

Congrats! Tak lama lagi dah tu boleh capai target dah. ;)

Nazurah said...

@Aini n_ar : Terima kasih banyak-banyak :')

Nazurah said...

@Fadzmie Mohamad : Terima kasih , Harap-harap begitu lag :) Amin !!