Bloglist !


Hallo elibadi :D
Hari ni saya nak cite kan pasal BLOGLIST ^^







Saya disenaraikan dalam bloglist akak  Anis Athia ..
Woahhh ! Harap dengan diBLOGLIST kan dapat meningkatkan  Trafic bog saya ^^
Saya nak ucapkan TERIMA KASIH  kepada akak kerana sudi masukkan saya dalam Bloglist :D

Jom lah kite ramai-ramai tingkatkan Trafic ^^
Saya akan singgah ke blog anda juge , cume perlu tinggalkan link anda di shoutbox buruk saya yang tersembunyi di tepi tu :)

Lagipun , follower saya amat lah sikit !
Follower tak sampai 100 pun .
Dulu mase promote blog kat facebook , ramainya follow!
Bak kata orang " I follow you , You follow me "

Petua tu lah yang saya gunakan untuk tingkat follower !
But , sekarang sudah kurang kerana ramai yang sudah balik hostel dan bersekolah
seperti saya .
sangat sibuk dengan aktiviti seharian .

Semangat membangunkan negara MALAYSIA yang maju . ^^





Nota : Sudi-sudiah jenguk dan follow blog kami !
Kami ? Blog saya dan akak Anis lah !
Saya akan jenguk blog comel anda semula ^^

No comments: